Kasza jaglana w roli głównej :)

Szybka sałatka, sycąca, zdrowa, ciekawa :) z kaszą jaglaną :) ostatnio bardzo się zaprzyjaźniłam z kaszami różnego rodzaju, i ta przyjaźń rośnie w siłę :)
Przepis zapożyczony od Kasi , leciutko zmodyfikowany :)
a więc tak;
składniki:
  • 1 woreczek kaszy jaglanej
  • 1/2 puszki kukurydzy
  • puszka tuńczyka w sosie własnym
  • 2 ogórki kiszone
  • 2 jajka ugotowane na twardo
  • 1 łyżki majonezu
  • 1 łyżka śmietany 12%
  • 1 cebula
  • 3 ząbek czosnku
  • sól, pieprz
Kaszę ugotować , Ja poszłam na łatwiznę i kupiłam taką w woreczkach :) więc 15 minut i po sprawie :) ogórki, jajka cebule pokroić w kostkę, puszkę i kukurydzę odsączyć, całość wymieszać, i odstawić do przegryzienia, choć i zanim się przegryzie jest pyszna :) Kasiu, dziękuję za kolejny pyyyyszny przepisik :)
a tymczasem wracam, bo jeszcze śledziki mi zostały do zrobienia( to "zamówienie" męża ), a ciasto ( znów "tres leches" zgodnie z prośbą córek :) się chłodzi :)

Miłego wieczorku
K.


Komentarze