Pozytywny krok w nowy rok z niekartkowymi wyzwaniami :)

Witam Was po dłuższej przerwie :) 
Dziś przychodzę do Was z zaproszeniem do wyzwania na blogu Nie-kartkowe :) 
Jak Wszyscy dobrze wiemy, przełom roku, to zawsze czas na podsumowania, plany, stawianie celów. I żeby to umilić, zapraszam Was do stworzenia własnego miejsca do przechowywania dobrych chwil, wspomnień. Zapewniam Was, że jeżeli takowe stworzycie, to za rok, o tej porze, z przyjemnością zasiądziecie do podsumowania 2019 roku :) Ja popełniłam taką oto puszkę: 


Puszka zakupiona jakiś czas temu za drobne pieniążki w sklepie sieciowym. Wyglądała średnio, i postanowiłam nadać jej drugie życie. Zrobiłam kwiatuszki z foamiranu, wykorzystałam stemple, woski, szablon, i powstało coś, co raduje moje oczy :) 






I tak się teraz zastanawiam, czy aby nie zrobić jeszcze jednej takiej, bo powyższa chyba już znalazła właściciela nowego :) 
a tymczasem, zapraszam Was raz jeszcze na wyzwanie do nie-kartkowych :) 


i rzecz jasna, na ten nadchodzący rok, 
życzę Wam wszystkiego co najlepsze :) 
spełnienia marzeń i samych pozytywnych chwil :) 
pochwalcie się czy coś stworzyliście :) 
Kaja :)

Komentarze

  1. newclear slot เราเป็นเว็บ PG ที่ปราศจากความสลับ ซับซ้อน สามารถเปิดลงทุนคว้ากำไรได้ตลอดระยะเวลาบริการเกมสล็อตออนไลน์ ชั้นหนึ่งของโลกแล้วก็เกมสล็อตแบบใหม่ทุกแบบป็นที่นิยมเยอะที่สุด

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz