Dzień babci i dziadka

Dzień Babci i Dziadka już za nami udało mi się stworzyć kilka karteczek, które uświadomiły mi jakie mam szczęście, i ile tego szczęścia mi już brakuje. Moja Kochana Babcia, dała mi wiele w życiu, wychowała, pokazała co jest dobrem a co złem, jest dla mnie jak Matka, pisana przez duże M :) Dziadziuś dołożył kilka cegiełek, teraz mnie wspiera gdzieś z drugiej strony tęczy :) 
 i pewnie kilkoro z Was mnie zrozumie.





  
a aktualnie na tapecie, mega kolorowy album, z cudownymi papierami od Lemoncraft <3
Przyznacie że mają swój nieodparty urok? :)

Przez chwilę miałam opory żeby je pociąć, ale udało się, i już prawie na finiszu jestem :) 
Często macie problemy z pocięciem papierów? :) u mnie się zdarza, mam kilka kolekcji, które wywołują u mnie mieszane uczucia leżąc w pobliżu gilotyny czy nożyczek :) 
Miłego wieczorku,
K.

Komentarze

Prześlij komentarz