Pudełeczko komunijne

Skoro okres komunii, to i u mnie zagości ta uroczystość :)
Nadal próbuje swoich sił w decoupage, czemu zasługę przypisuje Koralinom, i warsztatom i pozytywnie zakręconym ludziom których tam spotykam :)
Decoupage jest dość wymagającą techniką.  Wymaga zarówno preparatów, czasu, ale przede wszystkim  wiedzy, którą można nabyć podczas Koralinowych warsztatów :)
w tym pudełku niewiele technik użyłam :) preparatów też, ale miało być proste, skromne delikatne. Takie jak Komunia powinna być. Serwetkę zakupioną w Koralinach przykleiłam metodą żelazkową :) Całość wycieniowałam niebieską farbą, tak żeby stworzyć wrażenie nieba :) dodałam troszkę koronki, i efekt, choć skromy, to elegancki :) Magda zadowolona, obdarowany też :) więc pozostaje mi tylko się pochwalić jak wyszło :)

O proszę:




Życzę słoneczka i ciepła, u mnie wieje arktycznie :(

Pozdrawiam K.

Komentarze

Prześlij komentarz