Kalendarzy czas już był :)

Udało mi się spełnić marzenie znajomej. Wyzwanie było duże! Ma być mrocznie z pajęczyną, i napisem CZERWONYM... Usiadłam, pomyślałam, wykombinowałam, a co! Ja nie połknę? Wyszło o tak :




Wykorzystałam : 
Szablon/maska TricksArt  dostępne TU 
Papier Białe Kruczki dostępny TU
Tekturki Filigranki dostępne TU



Szewc bez butów chodzi, ja zostałam co prawda bez swojego własnego, prywatnego kalendarza, ale uszczęśliwiłam jeszcze znajomą, w zupełnie innym stylu, zupełnie innym :) sami zobaczcie




Wykorzystałam:
Papier Białe kruczki - dostępny zawsze TU 
Wkłady do kalendarzy -Dostępne u Dżoaśki na FB, czyli TU
Kaboszon made by Olivia  

a tymczasem, zapraszam do obejrzenia blogów Bogusi i Kariny, już niebawem więcej o obu, i o warsztatach które zmieniają smutek w radość, a styropian i szkło w cuda :)

Miłego wieczoru, i do znów
K.



Komentarze

Prześlij komentarz