Zaproszenia na komers :)

Koniec gimnazjum, koniec kolejnego etapu życia mojej córki, ona się starzeje a ja ciągle młoda :) Przed nami nowe wyzwania, liceum, technikum? co lepsze? tego nikt nie wie... Egzamminy gimnazjalne napisane, z jakim skutkiem dowiemy się około 19 czerwca, ale zanim to, należy pożegnać się ze szkołą. Pożegnanie w postaci Komersu. Ja świetnie pamiętam mój... w tej samej szkole, sala gimnastyczna, masa balonów paluszki, oranżada i świetna zabawa.... teraz młodzież inaczej podchodzi do sprawy... ma być z pompą... toż to mała studniówka prawie  :) tym sposobem popełniłam zaproszenia dla Dyrektora szkoły i Wychowawców. Prezentowały się o tak:

Obecnemu Dyrektorowi, a mojemu wychowawcy sprzed lat bardzo się podobały. Obecni wychowawcy, bo to 2 klasy są, też byli zachwyceni. A dzieciaki zadowolone, że to jednak z pompą będzie :)


Miłego dnia
K.

Komentarze