Podziękowania dla organistki :)

Dzisiaj , po kilkudniowej przerwie wracam :) Pracowicie było,i wesoło ... Egzaminy gimnazjalne mojej córki troszeczkę mnie nerwów kosztowały. Wyniki dopiero w czerwcu, więc można złapać oddech. W tak zwanym międzyczasie popełniłam kilka papierowych "cudeniek", którymi sukcesywnie będę się chwaliła :) Zacznę od karteczki wykonanej dla dzieciaczków komunijnych, która będzie podziękowaniem dla Pani Organistki. Najtrudniej było znaleźć odpowiedni tekst podziękowań. Udało się, i osobiście jestem zadowolona z efektu ostatecznego :) oceńcie sami :)


Kwiatuszki wykonałam samodzielnie, i przyznam że sprawiło mi to dużo  frajdy :)
Tekturka, zwyczajowo, z najlepszego sklepu z tekturkami a mianowicie scrapek.pl 
a papier użyty w pracy,oprócz zwykłego białego wizytówkowego , użyłam mojego najulubieńszego papieru z Białych Kruczków, Taniec kwiatów 2 . No cudny jest, wszystkie razem i każdy z osobna :)
Tymczasem  życzę miłego wieczoru, ja uciekam do łózka, dzisiaj upiekłam 5 ciast... jestem po prosu zmęczona :)
K.

Komentarze

Prześlij komentarz