"LouKasin" prawie jak "Louboutin "

15 urodziny dziewczyny to już coś... i jak tu taką zadowolić oprócz wręczenia "koperty" ? ciężko... kwiatki... oklepane... kartka... średnio, aczkolwiek już lepiej, bo można coś zakombinować... ale co wymyślić nastolatce która ma mało  zainteresowań, i ogólnie jest outsiderką?? no to proszę, wymyśliłam buta, no bo to ja :p
efekty oceńcie sami :)


do ideału troszkę brakuje, ale to mój "pierwszy raz" :)

a po drodze wpadł jeszcze dzień chłopaka, dla których przygotowałam zawieszki do prezentów dla chłopaków  klasy Zuzy , a wszystko dzieki Pracowni  :)


Jakieś urodzinki, ależ proszę bardzo :) z moim ukochanym folderem zakupionym TU :)




a na dokładkę moja młodsza córka bardzo chciała zaprosić koleżanki z klasy na swoje urodziny ( które miała we wakacje). więc z lekkim opóźnieniem, ale zawsze :) no i poprosiła mnie o zrobienie zaproszeń :) no i powstały, oczywiście przy wykorzystaniu mojego ulubionego folderku :)
Zabawa była chyba udana, dziewczynki zrobiły między innymi piękne kartki, jakaś fotorelacja przy następnej okazji bo dużo tu tego :)
a tymczasem trzeba pomalutu się zbierać na urodzinową imprezkę.
życzę miłej soboty :)
K.


Komentarze

  1. Same wspaniałości !!!
    Bucik już widziałem, świetny jest.
    Ale karteczki równie wspaniałe.
    No i ładne zawieszki do prezentów na dzień chłopaka.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz